2010年6月12日 星期六

埃及day8~埃及博物館

2010年6月12日 開羅

晨早起床,我們便要由洪加達返回開羅,車程需要6個多小時,中午12時半才到開羅。

午餐後便到埃及博物館參觀,博物館嚴禁拍照,唯有入場前在門前拍幾張,然後便要「繳械」,所以今次無法再出手!但我在館內見到有遊客拿出手機拍照,管理員看不到原來還是可以的。




突然有人爬上方尖碑,仲笑添,好大膽!



埃及博物館內收藏品超過12萬件,現時展出的只有三份之一,將來新博物館開幕,將會展出更多展品,而位於開羅的這間博物館則會關閉。



館內最著名的展品,包括法老王圖坦卡門的陪葬品黃金面具、荷努斯之眼鍊墜等;還有法老王的多層棺木、盛載法老王內臟的容器、木乃伊、動物木乃伊等,絕對值得參觀。
但對於日日對住法老王、壁畫的我們來說,實在興致大減,本來想離團後的日子自己再來,但行了兩個小時後覺得參觀一天就夠了。

加利卡里里大市集,是開羅最大型的市集,有專賣紀念品的店鋪,也有賣平民的日常用品。無能領隊又發揮他的所長,叫我們直路入,轉一圈便可以返回原路,但市集分支路超多,有的又窄又多彎,有的更是死胡同。

最恐怖是太逼人,防得扒手又買唔到野。我們盪失路找了半個小時才找到出路,最後匆匆在路口買了幾件紀念品便算。
市集本身開價平,講價不用講得太盡,但商人很古惑,我想買一set金字塔,但有點花想要件新的,店主在倉內拿了一set給我,用紙包得實實的,我想打開看看,店主竟然阻止,我當然堅持,結果打開後發現有兩個是爛的,真可惡!



黃昏時份,開羅交通很繁忙。

真係好想投訴呢位領隊,又無聲無息地帶我們到紙沙草廠,我本來拒絕下車,但想看看他搞乜鬼,只不過講解下造紙沙草過程,然後叫你買。







所謂工廠又係搵笨,細細幅紙沙畫最平賣80鎊,成120港紙,市集優質貨都只係賣10鎊,你唔好去搶!工廠貴過零售,真係跟呢個團先有!



這晚的酒店在吉薩,沿路又見金字塔。



這是跟團的最後一晚,這間酒店叫Pyramids Parlk Resort Cairo,好大間、房亦好大又企理…
不過房間內有五幅畫,五幅都是歪的,其實這是埃及人的工作態度,在這十多天我發覺,大多埃及人工作不認真,曾試過賣快餐的因聽不懂英語,求其執一個餐給我便算;在餐廳點菜,侍應一副愛理不理的態度;五星級酒店金玉其外,冷氣掣是傻的,off掣竟然是on掣,服務員卻覺得好正常。



4 則留言:

  1. 唉﹗跟團好多時都被迫去一些店內參觀,然後想你買嘢﹗領隊才有佣金收﹗
    [版主回覆06/18/2010 07:06:00]呢層大家都明白,但領隊明明話返酒店食飯,突然帶我地去買野,搞到大家好肚餓;又話冇得講價,我地參加印度團,領隊唔會干涉,由得我地講價,呢個領隊連某啲景點啲明搶錢攤檔都話冇得講價,擺明有問題,應該搵廉署查佢。

    回覆刪除
  2. ICAC唔會派人去埃及,等我有定心理準備先=.=
    [版主回覆06/19/2010 02:40:00]希望你個領隊同導遊盡責啲啦!我跟印度果團領隊同導遊都超好架,睇你好唔好彩!

    回覆刪除
  3. 個團好唔好玩,導遊係一個好大的因素!
    [版主回覆10/13/2010 01:34:00]自己EQ高啲會好玩啲!

    回覆刪除
  4. 我一直都想睇黃金面具同法老王棺木.上次去英國,以為大英博物館有類似,結果d展品唔係我想像中咁震撼,有d失望,[反而大英對面間店,窗邊放咗個1:1嘅複製品],但睇完你介紹,真係要去一次埃及先得.
    [版主回覆10/18/2011 02:30:24]大英博物館既埃及展品唔算多,對埃及文化有興趣就要參觀埃及博物館,真係睇到口都合唔埋架。

    回覆刪除